miercuri, 13 iunie 2012

Max Kool

Am descoperit cu plăcere că pe blogul intitulat "SF, paranoia şi diverse" o persoană care postează sub pseudonimul Maxkool a scris un articol despre cel mai recent roman al meu, Anul terminal. Pe acelaşi blog apare şi un articol despre antologia îngrijită de Oliviu Crâznic Dincolo de noapte - 12 feţe ale goticului, în care sînt prezent alături de mari nume ale literaturii fantastice româneşti. Vă invit să parcurgeţi şi dumneavoastră aceste prezentări aici, respectiv aici.

(P.S. Romanul Anul terminal poate fi comandat acum online de pe site-ul Editurii Audiosfera, aici. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

4 comentarii:

Maxkool spunea...

La rândul meu mulțumesc pentru apreciere și pentru toate poveștile extraordinare cu care ne-ați învățat și ne veți trata în continuare pentru a scăpa din monotonia mondenă.

Florin Pîtea spunea...

@Maxkool Bine aţi venit pe blogul "Ţesătorul". Să ştiţi că am început deja să lucrez la următorul roman. :)

Maxkool spunea...

Mulțumesc, dar eram de mult pe acest blog, îl urmaresc prin Google Reader(nu am scris asta în scop de reclamă, nu lucrez la Google).

Aștept cu nerăbdare următorul roman și nu numai.

PS o rugăminte, nu mă mai luați cu dumneavoastră, ca mă sperii și mă uit în spate după altcineva, eu sunt pur și simplu Max, un avid cititor de SF.

Florin Pîtea spunea...

@Maxkool Am înţeles. Respectul este însă o stradă cu două sensuri. De fiecare dată cînd îl primesc, îl acord la rîndul meu. :)