marți, 12 iunie 2012

Am întîlnit şi ţesători fericiţi

Ieri, 11 iunie 2012, m-am reîntîlnit după mulţi ani cu un prieten vechi şi drag, Bogdan Manolache. Pe lîngă bucuria revederii cu un fost coleg de şcoală şi fost coleg de cenaclu literar, am avut parte şi de o surpriză. Bogdan mi-a adus cadou un volum intitulat Steampunk Gear, Gadgets and Gizmos - A Maker's Guide to Creating Modern Artifacts (McGraw Hill, New York, 2012) de Thomas Willeford. Volumul este un ghid ilustrat pentru crearea de diverse artefacte steampunk şi are autograful autorului. După ce voi parcurge această lucrare, am să vă relatez pe larg despre ea într-un articol separat pe blogul "Ţesătorul".

De asemenea, Bogdan mi-a adus cadou un dublu album intitulat Star Wars cu coloana sonoră a primului film din saga stelară. Melodiile au fost compuse şi dirijate de John Williams şi interpretate de Orchestra Simfonică din Londra, iar discurile de vinil ale acestui dublu album, lansate în 1977, reprezintă o raritate. Vă puteţi face o idee despre acest dublu album urmînd link-ul de aici. Vizionare şi audiţie plăcută!

(P.S. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

Niciun comentariu: