marți, 1 octombrie 2013

Ţesătorul la Gazetă

Astăzi, după o pauză de două luni, a apărut numărul pe octombrie al Gazetei SF. De această dată, editorialul este semnat de noul redactor-şef, Alexandru Ioan Despina. În cuprins apar povestiri de Adrian Sand, Alexandru Lamba, Adrian Buzdugan, Daniel Pandele, Teodora Matei, Gabriela-Beatrice Moisescu şi Daniel Barbu. De asemenea, acest număr al Gazetei conţine foiletoane de Florentin Haidamac şi Aurelia Chircu, eseuri, artă grafică, traduceri, precum şi un interviu cu Boris Ştrugaţki realizat de Florin Dan Prodan. În ceea ce mă priveşte, am contribuit la cuprinsul Gazetei cu o cronică de carte pe marginea romanului The Kingdom Beyond the Waves de Stephen Hunt şi cu un nou articol din seria "Etapă cu etapă". Vă doresc lectură plăcută!

(P.S. Ediţia a doua a romanelor mele Gangland şi Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această pagină. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

Niciun comentariu: