vineri, 29 noiembrie 2013

Şase ani de... Ţesător

În urmă cu exact şase ani am început blogul Ţesătorul. Unii ani au fost mai bogaţi în articole (2008), alţii mai săraci (2010 sau 2011). Cu timpul, unul dintre scopurile iniţiale ale blogului pare să fi intrat într-un con de umbră - nu am mai postat aici ficţiune din iunie 2012. Alte scopuri, iniţial nebănuite, şi-au făcut loc încet-încet printre articole - anunţuri privitoare la emisiuni radio şi tv, invitaţii la galerii virtuale de artă grafică, reportaje de la concerte de muzică rock, de la lansări de carte şi de la cenacluri literare, prezentări de romane grafice. Iar anul acesta, 2013, a fost cel mai bogat de pînă acum în cronici de carte - 92 pînă azi. (Poate că pînă pe 31 decembrie voi ajunge la 100.)

Blogul a adunat 93 de abonaţi şi 115.500 vizite. Dintre postări, cea mai populară a fost de departe cea dedicată romanului Cişmigiu et Comp. de Grigore Băjenaru. (Şcolarii ştiu de ce.) Paradoxal, în clasamente precum ZeList am urcat în perioadele în care am scris rar şi am coborît în perioadele în care am postat des. Dar nu de dragul clasamentelor există Ţesătorul...

Viitorul apropiat se anunţă plin de promisiuni, cu cronici ale unor cărţi de Dănuţ Ungureanu şi A.R. Deleanu, dar şi de Ursula K. Le Guin, Malcolm Gladwell şi Philip K. Dick - aşa că vizitaţi-mă în continuare.

Coincidenţă sau nu, în această zi aniversară, pe postul TVH, la ora 11.30, în cadrul emisiunii "Ce citim astăzi?" îl am ca invitat pe domnul Eugen Lenghel, redactor-şef al revistei virtuale Ficţiuni.ro. Emisiunea se poate urmări şi online aici. Vă doresc vizionare plăcută şi vă mai aştept în vizită la Ţesătorul.

(P.S. Ediţia a doua a romanelor mele Gangland şi Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această pagină. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

2 comentarii:

Ştefana Cristina Czeller spunea...

La inca multi, multi ani de bloggerit!

Florin Pîtea spunea...

Mulţumesc, asemenea!