sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Ce citim astăzi... în Ficţiuni.ro?

Ieri, la ora 11.30, pe postul TVH s-a difuzat o nouă ediţie a emisiunii "Ce citim astăzi?" avîndu-l ca invitat pe scriitorul Ovidiu Petcu. Subiectul discuţiei l-a constituit poemul epic Ecuaţia Faust, a cărui publicare este iminentă. Azi puteţi urmări înregistrarea emisiunii aici, de la minutul 0:30 la 1:00. Vizionare plăcută!


Tot ieri a apărut numărul al doilea al revistei virtuale Ficţiuni.ro. Sumarul include un editorial semnat de redactorul-şef Eugen Lenghel, proze scurte semnate de Ştefana Czeller, Lucian Dragoş Bogdan, Teodora Matei şi alţii, interviuri realizate de Ionuţ Bănuţă, lucrări grafice de Viorel Pîrligras şi Nicu Gecse, cronici de film de Ionuţ Bănuţă, Mihnea Columbeanu şi Jovi Ene, traduceri de Nicu Gecse şi Ion Luca Caragiale, un discurs de Neil Gaiman în traducerea Lianei Tomescu, un incitant articol de Ştefan Ghidoveanu şi cîteva ştiri interesante. Am remarcat atît lucrările grafice care însoţesc numărul 2 al revistei - realizate de Ionuţ Bănuţă - cît şi prezentarea atractivă.


În ceea ce mă priveşte, am contribuit la acest număr al revistei cu două cronici de carte - una la romanul Love Is Strange de Bruce Sterling, cealaltă la primul volum al tetralogiei The Demi-Monde de Rod Rees.

Vă doresc lectură plăcută.

(P.S. Ediţia a doua a romanelor mele Gangland şi Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această pagină. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.