duminică, 2 decembrie 2012

Cornel Secu despre Gaudeamus 2012

Astăzi am aflat despre apariţia numărului 27 al revistei Helion Online, îngrijită de colegii mei de la Timişoara. Editorialul, semnat de domnul Cornel Secu, se intitulează "Gaudeamus 2012" şi tratează despre tîrgul de carte recent încheiat, în special despre ceea ce priveşte ficţiunea speculativă.

Am fost plăcut surprins să constat că, printre altele, dumnealui a binevoit să se refere şi la cel mai recent roman al meu, Anul terminal:

"La GAUDEAMUS am fost la lansarea cărții lui Adrian Buzdugan - Citadela de fier, la editura Tracus Arte, o editură tânără și vânjoasă, care, grație lui Cosmin Perța, a tipărit poate cele mai bune romane S.F. ale anului 2012:  Anul terminal de Florin Pitea și această "Citadelă" a lui A. Buzdugan."

În acelaşi articol, ceva mai jos, apare şi următoarea precizare:

"Am mai ratat a doua zi, duminică, 25 noiembrie lansarea romanului Anul Terminal la editura Tracus Arte de Florin Pitea, cea mai bună scriere în proză a lui de până acum, dar așa se întâmplă când ești din provincie și vrei să nu pierzi trenul."

Îi mulţumesc domnului Cornel Secu pentru frumoasele cuvinte de apreciere şi sper să ne revedem cu prilejul altor lansări de carte, iar pe dumneavoastră vă invit să parcurgeţi articolul integral aici.

(P.S. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa:http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

Niciun comentariu: