duminică, 18 mai 2014

"Anul terminal" nominalizat la Premiile "Vladimir Colin"

Ieri am aflat de la domnul Cătălin Badea-Gheracostea că juriul Premiului "Vladimir Colin" a finalizat lista nominalizărilor pentru perioada 2011-2013. De această dată, juriul a avut în vedere mai multe categorii - roman SF, volum de proză scurtă SF, roman fantastic, volum de proză scurtă fantastică, nonficţiune, texte de frontieră. La categoria roman SF, alături de romanele unor contracandidaţi de seamă precum Voicu Bugariu, Dan Doboş, Mircea Liviu Goga şi Mircea Opriţă, a fost nominalizat şi romanul meu "Anul terminal". Sînt onorat de această nominalizare şi aştept cu interes decizia finală a juriului.

Mai multe informaţii în legătură cu acest subiect puteţi afla din "Observator cultural", din rubrica "SFada cu literatura" a criticului literar Cătălin Badea-Gheracostea.

(P.S. Ediţia a doua a romanelor mele Gangland şi Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această paginăFie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/Lectură plăcută!)  

Niciun comentariu: