joi, 16 august 2012

Ţesătorul egofobic

Cu oarecare întîrziere, am aflat că, în luna iulie a anului curent, în numărul 34 al revistei Egophobia a apărut un articol de Oliviu Crâznic intitulat "Literatura fantastică românească: premiile anului 2011". După o minuţioasă trecere în revistă a premiilor româneşti din domeniul ficţiunii speculative, domnul Crâznic a binevoit să menţioneze şi faptul că în 2011 am primit titlul de doctor în filologie:

"Consider că mai trebuie menţionat Florin Pîtea, care a obţinut titlul de DOCTOR ÎN FILOLOGIE ENGLEZĂ cu o teză despre literatura cyberpunk, Art Wasn’t Quite Crime – The Context, Themes and Consequences of (Post)Cyberpunk Fiction (publicată în 2010). De altfel, Florin Pîtea este un cunoscut scriitor de cyberpunk, romanul său Gangland numărându-se, fără îndoială, printre realizările notabile ale genului."

Sînt onorat de apreciere şi, la rîndul meu, vă recomand articolul domnului Crâznic. În română, articolul integral poate fi parcurs aici, iar în engleză îl puteţi citi aici. Vă doresc lectură plăcută!

(P.S. Fotografia a fost preluată de pe blogul Editurii Vremea. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

Niciun comentariu: