duminică, 8 aprilie 2012

A şasea carte

Ieri am terminat de scris cea de-a şasea carte. Am parcurs-o integral, am făcut un rînd de corecturi, iar azi am imprimat-o şi mă pregătesc să o corectez din nou. Se intitulează "Anul terminal" şi este un roman de dragoste cu liceeni... cum nu aţi mai întîlnit pînă acum. Cînd voi şti dacă se va publica şi unde, dacă va avea loc o lansare oficială şi aşa mai departe, am să vă informez şi pe dumneavoastră.

Pe de altă parte, bunul meu prieten Tudor Popa mi-a trimis o extraordinară propunere de copertă, cu o ilustraţie foarte adecvată pentru conţinutul romanului şi cu o siglă impresionantă, iar şansele de publicare a cărţii au crescut simţitor. La momentul potrivit, vă promit că veţi afla detalii.

(P.S. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

5 comentarii:

Vero spunea...

Felicitări! Şi la cât mai multe!

d.orin spunea...

o asteptam!

Ştefana Cristina Czeller spunea...

Felicitari! Harnicia ta ma umple de invidie. :))

oliviu craznic spunea...

Frumos, frumos:). Multe vanzari!:)

Florin Pîtea spunea...

Vă mulţumesc tuturor pentru apreciere. :)