luni, 9 aprilie 2012

Un cadou de zile mari

Ieri, de ziua mea onomastică, vechiul meu prieten Tudor Popa mi-a oferit un cadou incredibil. Mai exact, mi-a trimis o imagine cu ilustraţia şi sigla copertei noului meu roman, Anul terminal. Cum lucrurile bune nu se tac, vă ofer şi dumneavoastră ocazia să vedeţi acest proiect de copertă la o rezoluţie ceva mai scăzută - dacă vreţi, e un fel de avanpremieră. Chiar v-aş ruga să îmi lăsaţi opiniile dumneavoastră despre această lucrare în rubrica de comentarii.

(P.S. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

Un comentariu:

oliviu craznic spunea...

In primul rand, La Multi Ani cu intarziere (eu nu prea le stiu pe astea cu sarbatorile, scuze), in al doilea rand imi place coperta.