miercuri, 11 iulie 2012

Ţesătorul la gazetă

Am aflat cu plăcere că a apărut numărul 19 al Gazetei SF. Printre proze, articole, interviuri, cronici de film, veţi descoperi acolo şi o rubrică nouă, intitulată "Autorul îşi prezintă cartea". La invitaţia domnului George Sagy Sauciuc, căruia îi mulţumesc pe această cale, am relatat cum romanul meu Anul terminal a evoluat de la idee la volum publicat. Articolul îl puteţi parcurge aici.

În acelaşi număr al Gazetei SF a apărut şi o recenzie pe care am scris-o pe marginea unui roman recent al lui Walter Jon Williams, This Is Not a Game. Vă invit să o parcurgeţi aici.

(P.S. Noul meu roman Anul terminal poate fi comandat acum online de pe site-ul Editurii Audiosfera, aici. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

Niciun comentariu: