sâmbătă, 2 august 2014

Ţesătorul în CPSF Anticipaţia

De la colegul meu Oliviu Crâznic am aflat în această dimineaţă că Editura Nemira a anunţat un număr dublu al Colecţiei de povestiri ştiinţifico-fantastice Anticipaţia. În sumarul numărului 20-21 veţi găsi texte de George R. R. Martin, Frank Herbert, Cătălina Fometici, Mihail Grămescu, Viorel Pîrligras. De asemenea, în acest număr de colecţie veţi găsi şi două schiţe ale subsemnatului, plasate în universul ficţional din "Cartea cu scoarţe de argint, ferecate". Ilustraţia copertei a fost creată de artistul grafic Tudor Popa. Lansarea numărului 20-21 din CPSF va avea loc în ultima decadă a lunii august. Mai multe detalii puteţi găsi pe site-ul oficial al Editurii Nemira, aici.

(P.S. Ediţia a doua a romanelor mele Gangland şi Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această paginăFie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/Lectură plăcută!) 

Niciun comentariu: