luni, 20 ianuarie 2014

Ficţiuni.ro nr. 4

Azi a apărut un nou număr al revistei electronice Ficţiuni.ro, sub îngrijirea redactorului-şef Eugen Lenghel. Tot dumnealui semnează şi editorialul "Un început de an 'criminal'" - căci şi acest număr al revistei este special noir.

La rubrica de literatură veţi găsi povestiri semnate de Cezar Mazilu, Don Simon, Emil Gârleanu, precum şi traduceri de Cristina Ghidoveanu şi Nicu Gecse. Tot în această rubrică veţi găsi o schiţă ultrascurtă a subsemnatului, "Iluminatul".

În secţiunea de arte vizuale veţi întîlni lucrări de Viorel Pîrligras şi Nicu Gecse, respectiv critică de film semnată de Mihnea Columbeanu şi Jovi Ene. Şi, dacă tot am amintit artele vizuale - o menţiune specială pentru coperta acestui număr al revistei, creată de Ionuţ Bănuţă.

În secţiunea de critică literară, Ştefana Cristina Czeller ne oferă o cronică a antologiei tematice "Ferestrele timpului" (îngrijită de Ştefan Ghidoveanu). Îi mulţumesc pe această cale colegei mele pentru frumoasele cuvinte scrise despre textul meu din antologie. În aceeaşi secţiune, veţi găsi un nou articol de-al subsemnatului despre scrierea creativă, "Câte ceva despre a doua versiune".

La rubrica de eseuri, pe lîngă editorialul lui Eugen Lenghel, pe care l-am menţionat deja, mai puteţi citi două articole de Dănuţ Ungureanu, respectiv de Rareş Iordache, precum şi trei interviuri - unul cu Peter Singer, realizat de Rareş Iordache, celelalte cu scriitoarea finlandeză Salla Simukka şi cu autorul suedez Jan Wallentin, ambele realizate de Ionuţ Bănuţă.

Nu-mi rămîne decît să vă urez lectură plăcută. Şi nu uitaţi - lucrurile bune nu se tac!

(P.S. Ediţia a doua a romanelor mele Gangland şi Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această paginăFie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/.Lectură plăcută!)

Niciun comentariu: