duminică, 23 iunie 2013

Ţesătorul la gazetă

În această seară am aflat că a apărut numărul din iunie al Gazetei SF. Editorialul se intitulează "Zi de vară", este semnat de domnul redactor-şef Eugen Lenghel şi conţine o invitaţie la Festivalul Science & Fiction Râşnov 2013.

Sumarul conţine povestiri SF de Anişoara Peţa, Liviu Surugiu, Alexandru Lamba, Daniel Boca şi Claudia Marin, două episoade din foiletoane de Alexandru Şchiopu şi Lucian Dragoş Bogdan şi proză mainstream de Eugen Gomboş. Nu lipsesc nici rubricile "Holoteca" şi "Proiecţii grafice", cu lucrări de  Marcel Gherman, respectiv Ionuţ Bănuţă. Sumarul se încheie cu poşta redacţiei, la rubrica "Bitstream".

De această dată, am contribuit la Gazeta SF cu o prezentare a "Antologiei viitorului" de Henry Gee la rubrica "Paperback", respectiv cu un articol despre generarea ideilor în rubrica intitulată "Conexiuni". Vă invit să răsfoiţi şi dumneavoastră paginile virtuale ale Gazetei SF aici. Lectură plăcută!

(P.S. Ediţia a doua a romanelor mele Gangland şi Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această pagină. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)  


Niciun comentariu: