marți, 12 februarie 2013

Importatorii mei preferaţi

În luna februarie, importatorii mei preferaţi, domnul şi doamna Hanu (de la Librăria Nautilus) au introdus două oferte cu totul speciale - iar lucrurile bune nu se tac. Cea dintîi este o reducere de preţ de 20% pentru toate volumele din librărie. Pentru a beneficia de această ofertă, puteţi fie să intraţi pe site-ul oficial, http://nautilus.ro, fie să le faceţi o vizită pe Strada Arhitect Ion Mincu, nr. 17, Sectorul 1, Bucureşti (luni-vineri 10-18, sîmbătă 9.30-13).

Cea de-a doua ofertă, valabilă numai în această săptămînă, se referă la cărţile unuia dintre cei mai importanţi autori britanici din Noul Val, J.G. Ballard. Volumele acestui autor sînt disponibile la Librăria Nautilus cu o reducere de 35%. V-aş sfătui să vă grăbiţi, întrucît oferta este limitată.

(P.S. Ediţia a doua a romanului meu Anul terminal poate fi comandată online, urmînd sugestiile de pe această paginăFie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa:http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

Niciun comentariu: