sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Ultimul pe listă, cu voia dumneavoastră...

Aseară, pe blogul domnului Ştefan Ghidoveanu, în cadrul rubricii "Making of Cele 1001 de scorneli ale Moşului SF", a apărut un articol al meu intitulat "Povestea cărţii cu scoarţe de argint, ferecate". Cum, la cererea mea, povestirea la care se referă articolul este ultima din antologie, şi povestea poveştii apare la urmă, după prezentările oferite de toţi ceilalţi autori antologaţi. Ca introducere la articol, domnul Ghidoveanu a scris următoarele:

"Am ajuns astăzi la ultimul prozator prezent în proiectul Cele 1001 de scorneli ale Moshului SF. Scriitor, traducător, eseist, cadru universitar, realizator de emisiuni TV – toate acestea sunt elemente definitorii pentru cariera lui FLORIN PÎTEA, prietenul care anul acesta și-a serbat 20 de ani de la debutul în literatură. Iar povestirea pe care mi-a încredințat-o pentru a încheia volumul de ficțiune speculativă a cărui lansare va avea loc pe data de 24 noiembrie 2012, la Gaudeamus, este – cel mai probabil – una dintre cele mai frumoase pe care le-a scris vreodată (după cum au putut constata în direct membrii cenaclului Wolf’s Pack, nu cu multă vreme în urmă). Bravo, Florin, ține-o tot așa!"

Vă invit să parcurgeţi articolul propriu-zis aici. De asemenea, îi mulţumesc şi pe această cale domnului Ştefan Ghidoveanu pentru apreciere, pentru frumoasa prezentare şi pentru invitaţia de a participa la antologie. Le mulţumesc doamnei Ana-Veronica Mircea şi colegilor mei de la Galileo Online pentru preluarea articolului. Lansarea volumului va avea loc la Pavilionul Expoziţional Romexpo, la standul editurii Millennium Books, în cadrul Tîrgului de Carte Gaudeamus.

(P.S. Noul meu roman Anul terminal poate fi comandat acum online de pe site-ul Editurii Audiosfera, aici. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

Niciun comentariu: