miercuri, 30 mai 2012

Lucrurile bune...

În virtutea faptului că lucrurile bune nu se tac, trebuie să vă informez că, pe perioada tîrgului de carte Bookfest, importatorii mei preferaţi de la Nautilus, http://nautilus.ro, acordă o reducere de 20% pentru toate cărţile din librărie şi vă aşteaptă conform unui orar extins: miercuri - vineri 9.00 - 19.00, sîmbătă 10.00 - 19.00, duminică 10.00 - 16.00. Astăzi, cînd i-am vizitat, am achiţionat trei antologii superbe: The Mammoth Book of Nebula Awards SF, alcătuită de Kevin J. Anderson, The Mammoth Book of SF Wars, îngrijită de Ian Watson şi Ian Whates şi The Mammoth Book of Steampunk, editată de Sean Wallace. Pe măsură ce am să parcurg aceste volume am să vă relatez şi dumneavoastră despre ele pe blogul "Ţesătorul", însă deocamdată vă invit să nu lăsaţi să vă scape această ocazie rară de la Nautilus.

(P.S. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!)

Niciun comentariu: