duminică, 27 martie 2011

Am întîlnit ţesători fericiţi

Ieri, 26 martie, la Muzeul Ţăranului Român am participat la o masă rotundă pe tema literaturii steampunk. Evenimentul a fost organizat cu ocazia primului tîrg de carte fantastică şi ştiinţifico-fantastică din ţara noastră, Final Frontier. La acest eveniment s-au lansat romanul fantastic al Ştefanei Czeller Cerneală şi sînge, volumul de critică literară Alternative critice de Cătălin Badea Gheracostea, precum şi antologia Steampunk: A doua revoluţie, realizată de Adrian Crăciun. De asemenea, au fost menţionate la începutul dezbaterii alte două titluri apărute la Millennium Books, H.G. Wells: Utopia modernă de Mircea Opriţă, respectiv Art Wasn't Quite Crime. La masa rotundă au participat Ştefana Czeller, Horia Nicola Ursu, Michael Haulică, Ştefan Ghidoveanu, Cătălin Badea Gheracostea, Marian Truţă, Oliviu Crâznic şi subsemnatul. Fondul de imagini al întîlnirii, deosebit de inspirat, a fost asigurat de Ştefan Ghidoveanu, prefaţatorul antologiei Steampunk. M-a bucurat prezenţa în public a lui Lucian Hanu (unul dintre importatorii mei preferaţi), a lui Balin Feri, precum şi a unor veterani ai revoluţiei cyberpunk ca Don Simon şi Ionuţ Bănuţă. Desigur, toate titlurile de mai sus pot fi comandate online pe site-ul editurii Millennium Books.

(P.S. Fie că îmi scrieţi numele Pîtea, Pitea, Patea sau Pâtea, vă invit să îmi vizitaţi pagina oficială de web la adresa: http://sites.google.com/site/florinpitea/. Lectură plăcută!) 

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitări încă o dată!

Florin Pîtea spunea...

@balinferi Mulţumesc, Feri bacsi. :)